tisdag 14 augusti 2012

Då var det dags.

Idag är det första jobbardagen och som tur väl är så mjukstartar vi med gemensam träff vid tolv. Vi i arbetslaget bestämde oss för att träffas lite tidigare för att kicka igång våra hjärnor lite grann. För ovanlighetens skull har jag faktiskt sovit riktigt gott, det brukar ju vara en omöjlighet annars när man vet att man ska upp tidigt (nåja, tidigt och tidigt men i perspektiv till hur länge jag brukar sova när jag är ledig).
Det ska bli skönt att komma igång och roligt att träffa kollegorna igen efter sommaren. Höstterminen ligger som ett oskrivet blad färdigt att fyllas med innehåll. Många måsten som kanske inte alltid är så roliga men också många möjligheter till andra spännande, roliga saker att fylla på med. Jag har som ni vet några idéer och kanske har kollegorna ytterligare andra. Vad som blir och vad som inte blir vet ingen än men jag är övertygad om att det bra.
Ha en skön dag!

1 kommentar: